de már mikor

legalább két hete, hogy újra találkoztunk

miért nem írtál róla azóta? szégyenletes

és pont ő az, aki megérdelmelné

ő, aki 14 éves korom óta a legeslegjobb barátnőm

immár ezer esztendeje 

ő, aki a legeslegjobb fej és

ő, aki a legeslegműveltebb széles e világon

okos, ügyes, talpraesett,

látszik a bokorból két nagy nyúlfül

szeretem, mert mindig mindenben számíthatok rá

Hozzá fordulok ügyes-bajos dolgaimmal, mert csak Ő tudja nekem azokat úgy
elmagyarázni, hogy megértsem. Nem azt mondja, amit hallani szeretnék és nem is a rideg valóságot. Pontosan tudja milyen választ várok.

szeretem, mert olyan jókat lehet vele beszélgetni 

Mindig mindenhez hozzá tud szólni, mindig mindenről van véleménye.

és nem is akármilyen

szeretem, mert annyit bírunk röhögni

szeretem, mert annyi érdekeset mond

hogy élvezet hallgatni

Aztán mesél magáról. Már egy kicsit tud. Annyira gyönyörűen fogalmaz és annyi átéléssel, hogy az már megelevenedni látszik.

de nem akarjuk

Én boldognak szeretném látni.

Újra

Mindig

Örökké

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr131802847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása