Ma olyan szép vagyok, hogy napra lehet nézni, de már nem. 

Igaz, hogy az elkészült frizura nem nyerte el a tetszésem, de ez már csak részlet kérdés. mert neked soha semmi nem jó

Plusz fekete pillákkal pillogok és a szemöldököm is szépen ívelt, a hajszínemmel egyező színűre van zöldre van a festve. Amolyan csokoládészerű. Egy szóval ennivaló vagyok és édes. Amúgy a látás feladatát barna szem segítségével végzem. Öltözékem kielégítőnek mondható. A fekete nadrág és a felső jól passzol egymáshoz.  Fekete szandálba bújtatott lábaim fűtöttem is az autóban ezerrel és kezem körmén a lakk Ferrari piros. Nem árulok el a titkot nincs Ferrarim, hogy a napszemüvegem is fekete. Tovább már nem részletezem, de nem nehéz kitalálni. +18

Viszont a kabátom és a táskám fehér még hogy a cipő színe meg a  táska. Állítólag ez az új trendi. eztalakatosmárkismegmondassa

Összességében jól festek hisz csütörtök van, de azért száz százalékos elégedettséggel nem bírok. Nagyok az elvárásaim magammal szemben. Közben önbizalmat gyűjtögetek mint hangya télre és éhes is vagyok.

Lehet, hogy tán ittam, lehet tán torgok kávézni fogok?

Van egy invitátumom.

Elfogadtam.

Áruló vagyok?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr191904139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása