Úgy festek, mint Picasso Pom Pom.

Hogy kicsoda Pom Pom? Hogy nem ismeritek?

nincs önálló gondolatod

Ó, igazán senki sem ismer, mert hol ilyen vagyok, hol olyan!

idegen tollakkal ékeskedsz

Bámulatosan tudom változtatni az hajzatomat

Ha akarom olyan vagyok, mint egy szőrpamacs, de ezt most nem akarom,

ma reggel inkább paróka

de nem egyujjas, kifordított bundakesztyű

vagy szobafestő pemzli, ez az

estére meg papucs orrán pamutbojt

Most leginkább szőrsapkához hasonlítok, de nem ülök az ágon és nem

hintázom rajta föl-le, mivel egy kis szellő az ágat és nem mondom, hogy:

Szia Picur!

mert ő nem fog jönni, hiába köszöntöm

mert ő nem tud csak úgy átruccanni

Amerikából, mint más a szomszéd kerületből

mert minket egy óceán választ el

mert ez a Picur, nem az a Picur

Te sem vagy Pom Pom 

és igenis nekem van saját bejáratú Picurom

ha nem hiszed járj utána!

és akkor köszönök neki, amikor csak akarok

 

na, de jól eleveztem más vízekre

Navigare necesse est!

akkor vitorlát szélbe

bár nem tudom hova akarok eljutni

de majd csak kikötök valahol

és ezt volt pofád felrakni?

 

gondoltam hátha valakit érdekel, hogy

kicsit átvágattattam ma hajam

olyan pompomosra

Nyugalom, van nálam ernyő!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr211992155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása