hát én jól kifogtam az aranyhalat 

lehet három kívánságom?

akkor csak egyet könyörgöm

addig úgy sem nyugszom

 

hurrá, nyaralok!

a Seychelle szigeteken

ebben az időben?

 

végülis ez csak részletkérdés

pihenek, elfoglalom magam

ez is egyfajta kikapcsolódás

 

hogy a nap se nagyon süt

már nem annyira  számít

 

vígasztalom magam

párosan vagyok magányos

szeret, nem szeret, talán

szeretem, nem szeretem, biztos

 

az előbb is olvasni próbáltam

de csak a sorok között sikerült

gondolataim máshol kalandoztak

 

olyat tennék, amit magam is megbánnék

mit bánom én, csak történne meg végre

halacska merre vagy?

 

szóval ez nem vethető papírra

de még falra sem hányható borsó

 

végezetül, de nem utolsó sorban 

 

melegen ajánlom a napnak

hogy egy kicsit erőteljesebb

fokozatra kapcsoljon

mert

milyen volt a barnaságom

nem tudom már

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr362183196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása