Megint nem bírok magammal. Megint várok valamire.

talán a sült galambra

A semmilyennek nem nevezhető csak szex és más semmi, semmire nem jogosít fel.

Mit tehetek és mit nem anélkül, hogy ne legyek olyan, amilyen nem akarok.

Ma még bírtam, de nem tudom mi lesz holnap és azután.

Harmincszor pillantottam rá a telefonomra -mintegy szuggerálva,

hogy szólalj meg végre vagy kattanj kedvedre-, de hasztalan vártam.

Nem jött hívás. Nem jött üzenet. Néma maradt.

Ujjaim a készülék billentyűzete felett cikáztak minduntalan.

Mikor látlak? végül a piszkozat mappába került,

de korántsem csak erre az egy dologra vonatkozott.

Mondhattam volna szebben is kis lovag!

Úgy viszont nem mertem. Merésztelen vagyok.

 

Nem akarok sok lenni

vagy nem lenni: that is the question

vagyok-e valami vagy valaki

na de címadó az semmiképp

 

Úgy nézek én ki, de őszintén?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr392275683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyó 2010.09.07. 16:17:16

nahát, dettó. megint ugyanaz a cipő.

tündérbogyó 2010.09.07. 18:21:51

én inkább érzem úgy, hogy ajándékba kaptuk. én legalábbis biztos, hogy nem ilyet választottam volna....

de ha jól látom, a Tied már megoldódott :)
süti beállítások módosítása