Szilvuplé möngyő 2011.06.23. 21:53

ostium

 

 

 

 

Komolyan nem gondoltam volna, hogy egyedül nem tudok kinyitni egy önműködő ajtót.

 

Csúcs!

 

Nem tudtam kimenni, mert azt hittem, hogy csak akkor nyílik ki, ha befelé tolják

vagy kifelé húzzák, egy azon időben, amikor megnyomja valaki a szerkezetet

és nem gondoltam, hogy anélkül is nyitva van, hogy nekem két helyen kellene

lennem egyszerre.

 

Pedig még szőke sem vagyok!

 

 


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr363009846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása