I can't believe the new today, I can't close my eyes and make it go away...

Szóval U2.

Életem meghatározó része, mert szeretem, mert megérdemlem.  Tavaly ilyenkor már 36 fokos lázban égtem a hír hallatán, hogy a zenekar a 360 Tour keretében kis hazánk közelébe látogat. Lázas szervezésbe kezdtem és mindenkit az őrületbe kergettem  a jegyvásárlással. Egészen addig nem hittem el, hogy részese lehetek a koncertnek, amíg a kezemben nem tartottam azt.

Na itten az élmény-ömleny:

2009-08-10

Zágráb

Stadion Maksimir 20:00

Fanasztikus élmény volt és varázslatos az az augusztusi este. A hatalmas tömeg látványa, ahogy együtt hullámzott az egész stadion a lelátókon a kezdésre várva. Eufórikus hangulatban, amikor közeledni láttam őket a színpad felé. Semmihez nem fogható érzés, amikor felcsendült végre a nyitó szám és fáradhatatlanul üvöltöttem végig az egész koncertet. Én is úgy ugráltam, mint  16 éves koromban az Ifi parkban és komolyan úgy is éreztem magam. Ennél szebb születésnapi ajándékot álmodni sem mertem magamnak. ( egy nappal előbbre hozott )Életem legnagyobb vágya teljesült ezzel a feledhetetlen koncerttel. 

Elhangzott az összes kedvenc számom -élen a Pride, a Mysterious Ways-, nagyon állat volt a Crazy remix és Moment of Surrender. Bár a Bad-et hiányoltam, de ennél jobb setlist -et nem is kívánhattam volna. A látvány, a fények egyenesen lenyűgözött, a közönség óriási volt, együtt tombolt, énekelt Bonóval.
Nem tudom szavakkal kifejezni azt az érzést, amikor kialudtak a fények és véget ért ez a varázs. Csak ültem szótlan, torkom elszorult és azt kívántam sose érne véget ez  a  pillanat.

Láthattam és hallhattam őket élőben ez egyenesen leírhatatlan. Eszméletlenül éreztem magam életem első U2 koncertjén, de remélem nem az utolsón.

setlist: Breathe No Line on the Horizon Get On Your Boots Magnificent Beautiful Day Mysterious Ways I Still Haven't Found What I'm Looking For with Stand By Me snippet Stuck In A Moment You Can't Get Out Of Unknown Caller The Unforgettable Fire City Of Blinding Lights Vertigo I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight Sunday Bloody Sunday Pride (In The Name Of Love) MLK Walk On Where The Streets Have No Name One  Ráadás: Ultraviolet (Light My Way) With Or Without You  Moment of Surrender

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr841700486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása