A hétvégén úgy ágynak estem, hogy a lábam se érte a földet.

Szimbiózisban voltam vele.

Két nap az élet álom és ébrenlét felváltva.

Részeges hasonulás, olyan delíriumos.

Gondolat se bántott.

csak egy

Ágyban, párnák közt.

én még meghalni se tudok

döglődtem,

minden nehezemre esett,

amikor fáradt voltam, aludtam

amikor szomjas voltam, ittam

éhem meg nem volt

amikor mennem kellett a...akkor, tudod...mentem

épp, mint Forrest Gump

kihagyhatatlan

viszont ez nem hiányzott

borsó akarok lenni

kifejtett

 

 


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr181818670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása