Nem fogod elhinni... ma megint bedugta a fejét egy pasas az ajtón és a

kezitcsókolom, merre van a gyógyszertár kezdetű kérdését tette fel,

mire kibuggyant belőlem a röhögés, neki kiült az arcára a döbbenet,

na ez is beverte a fejét vagy mi van?

mondom ott jött el előtte és inkább egy jó szemüvegre lenne szüksége, mint

mondjuk gézre vagy sebhintőporra vagy rosseb tudja mit akart venni,

de közölte, hogy ő már megműtette a szemét.

Látom jól sikerült! gondoltam.

És azt el fogod hinni, hogy egy órára rá következett a hol lehet itt lemenni,

én meg már hídba, és olyan undokul néztem az illetőre, ahogy csak bírtam,

hol, hol...hát kint! mutattam arra kifelé.

És ma utoljára várom, ugye ki fogod találni...a béna családi fotókat akaró

archiváltatót és akkor esküszöm levetem magam az emeletről, de tényleg.

És ha azt hiszed, hogy ezt mind csak kitalálom, akkor nagyon nagyot tévedsz. 

Az imént megosztottam a sztorit a fogászaton dolgozó lánnyal, aki tovább űberelte,

mert hozzájuk rendszeresen pénzt szeretnének befizetni - a bank szemben van-,

valamint hajat vágatni -a fodrászat meg srévizavé-, hát látod  nagy az isten

állatkertje,  de addig is tűkön ülök és nem süni készülök a nagy kiugrásra.

Profilt kéne váltatunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr391992404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása