Nahát akkora marhaságot csináltam, hogy a föld nem hordott a hátán ilyet.

Hisz a lelkemre kötötték, sőt még le is írták feketén-fehéren pirosan

-hogy ne tegyek olyan, amit nem szabad- és még a kezembe is nyomták.

 

Hülyébb vagy, mint egy ötödikes!


Naivan azt gondoltam, hogy mit nekem ez a kis semmiség.

Majd pikk-pakk visszateszem oda, ahonnan kivettem.

Ez nem a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskola, de nem ám!

Aztán végre valahára három órás kínlódást követően a helyére került.

 

Mocskosul megszenvedtem vele. Közben ordítottam, toporzékoltam.

Jó, csak egy lájtos hisztit vágtam le. Éjfélre már ágyban is voltam.

 

Mi ebből a tanulság?

Az ég világon semmi!

 

Ne üsd bele az orrod mások dolgába.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr822438918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása