Mielőtt leléptem volna a zebrára,

képzeld néha ott is előfordulok

körültekinteően körültekintettem.

Balról is, jobbról is ahogy azt tanultuk,

nehogymár szégyenszemre otthagyjam a fogam,

mert elmulasztottam eme fontos körülményt, 

de biztosítékként ez ugye nem szolgál na meg a kedves egészségem

és jól megvártam, míg jól nem jön semmi.

Aztán megkíséreltem az átkelést és drukkoltam, 

hogy a jobbról közeledő autó időben fékezzen.

Biztos, ami zicher alapon a felénél Monti csárdást jártam hosszában,

majd örömmel konstatáltam, hogy nem ütöttek el,

mert a nagyon kedves gépjárművezető jobbnak látta,

hogyha megáll és nem a helyszíneléssel tölti a drága idejét.

Persze csak jó esetben, ha nem hagy cserben!

A mutatvány befejezéseképpen felszökelltem a járdára

és boldogan nyugtáztam, hogy túléltem.

 

Így járt Szilvuplé Csodaországban!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr872579070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása