Hű meg há, meg harsona, folyjon a pezsgő na és tűzijáték!

 

Egy éves lettem. 

 

Éppen 365 napja publikáltam az első bejegyzésemet.

Sosem gondoltam volna, hogy ezt is megérem.

 

Csak olyan üres firkálgatásnak indult.

Nem tudom honnan merítettem ehhez a bátorságot.

Nagyon nem volt, mert nekem sosincs semmihez.

 

Kaptam ugyan egy löketet Valakitől, mert egyszer azt mondta írta:

Miért rám pazarlod a tehetségedet, oszd meg inkább nagyvilággal!

vagy valami ilyesmit, mert már pontosan nem emlékszem.

vajon mi lehet Veled?

 

Akkor én azt hittem, hogy nekem tényleg meg kell mutatnom magam,

de olvasgatva a többi blogot, nem éreztem még idevalónak magam.

Hogy mernék én egy betűt is leütni, amikor a Kedvenceim nyomába sem érek.

 

Hetekig agyaltam. Végül belevágtam. Ez lett az eredménye.

Nagy népszerűségre nem tettem szert a pár lelkes olvasómat leszámítva.

Tudom nem mindig érdekfeszítőek az írásaim, nem túl fennköltek,

nem túl közéletiek, nem túl irodalmiak, nem túl valamilyenek,

de én már csak ilyen vagyok, ilyen lökötten szellemes.

 

Köszönöm, hogy eddig is figyelemmel kísértétek

örömeim, bánataim, hányattatásaim, szánalmasaim,

egy-, két-, többsorosaim, csak úgyaim,

mint az umra, iumra és riumra végződő címeim.

 

Remélem a továbbiakban sem fogok csalódást okozni Nektek.

 

Na erre igyunk. Egészségünkre!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr802584072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyó 2011.01.16. 19:16:39

gratulácium.
állandó olvasmányom vagy, a legelejétől kezdve. ezek szerint immár 365 napja. és meg kell, hogy mondjam, örülök, hogy írsz :)

tündérbogyó 2011.01.16. 19:24:36

és most esik le, hogy tulajdonképp tényleg részem van az elindulásodban :) ez annyira megtisztelő :)

Szilvuplé möngyő · http://szilvorium.blog.hu/ 2011.01.17. 16:46:40

@tündérbogyó: Ó, de kedves Tőled. Mindent köszönök Bogyócska! Te voltál az első és azóta is (szinte) egyetlen kitartó hozzászóló, bennem lelket is tartó elindító, Te! Tsók .-)

Joanhickson 2011.01.24. 12:20:47

@Szilvuplé möngyő: Ezúton köszönöm én is az elindítónak... hát akkor BOLDOG SZÜLINAPOT! Azt pediglen, h mi számít irodalmi műremeknek ne analizáljuk... Ez nekem 100szor inkább, mint a sok hömpölygő döbbenetes elmehányadtatott fejből kilökött borzalom amit papíron kiadnak..
Ha virtuális ölelésre vágyom (na meg időm engedi), akkor olvaslak még sokszor 365 napon át...SZÓVAL ABBA NE MERD HAGYNI. V.

Szilvuplé möngyő · http://szilvorium.blog.hu/ 2011.01.24. 17:01:54

Köszönöm szépen!Ilyen jóleső és szívet melengető szavak után már nem is merek ellenkezni Veled. Azért csak csendben jegyzem meg Te is nyugodtan írhatnál.

Joanhickson 2011.01.28. 08:56:05

@Szilvuplé möngyő: Drágám, én csak fejben mekegek, mert mire egy ilyen blogot összeszedek elevenen elepedek.. (Egyet elkezdtem, kajásnak terveztem; de már egy fotó beszerkesztése és a betűszín megváltoztatása is akadályba ütköztetett...vagy vállalsz továbbképzést, netán?!) Na de a lényeg én csak kajákról meg állatokról kicsikről és nagyokról, kerítésen innen és túl tudnék írni sok kicsi szösszenetet- olyan igazi mizantróp blog lenne, jó sok fikával.... Az meg kit érdekel.(?) Akkor már inkább beszélgessünk... V.
süti beállítások módosítása