és igen, igen

újra itt, újra velük

mert az ismétlésé a tudás

Ó, az anyja!

 

én már csak tudom

 

negyed nyolckor kibéreltem magamnak egy talpalatnyi követ

úgy kábé annyira, mint tavaly ilyenkor és az istennek sem mozdultam

nemsokára megérkezett az ismerősöm az ismerősével

majd elmentek az iszonyat jó málnafröccsért is és kőhöz is hozták

 

kezdésig elnézegettem a körém gyűlt tömeget, hörpöltem a szörpöm

menekülni már nem igen tudtam volna, de nem is nagyon akartam

trécselgettem az ismerősöm ismerősével, aki mellettem cövekelt le

mert az ismerősöm egy újabb ismerősre tett szert, akivel viszont nem

 

gyáva népnek nincs hazája

 

pontban nyolckor beindult a gépezet a  Kamikaze báránnyal

azt követte a Cuba Lunatica  és sorban jöttek a jobbnál jobb nóták

olyan elemi erővel szóltak a dalok, hogy a hátam is borsódzott

minden egyes porcikám a színtiszta zene ütemére tombolt

 

komolyan lehetetlen szavakba önteni azt az érzést

ami végig a hatalmában tartott, ahogy hallgattam Őket

141 perc a befejezetlen mondatból komplett őrület

avagy Tébolyda Quimby módra, felbecsülhetetlen!!

 

minden másra ott a MasterCard

 

Köszönöm fiúk!

 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr853080512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása