Szilvuplé möngyő 2011.03.03. 20:08

lutum

 

 

Munka után holtfáradtan hazafelé tartva egy pillanatra megállt bennem az ütő,

mikor a mélygarázsban megpillantottam az autómat.

 

Nem hittem a szememnek.

 

Az oldala az ajtó elejétől annak hátuljáig végig volt húzva.

A büdös életbe, már itt se hagyhatom nyugodtan.

A rohadék se szó, se beszéd elhagyta a helyszínt és betétlapot sem hagyott.

 

Pompás befejezése a napnak! - mormogtam magam elé.

 

Végül a biztonság kedvéért körbejártam a piszkos szürke járgányt,

ami eredetileg ugyan fehér, de alkalmazkodott az időjárási viszonyokhoz.

Aztán ránéztem a még koszosabb rendszámtáblára és örömmel konstatáltam,

hogy ez nem is az enyém.      D e   v a j o n

  

hol a büdös francba hagytam az ugyanolyan típusú, ugyanolyan szutykos,

ugyanolyanomat?  Az én autóm illetve a mi autónk három hellyel arrébb állt.

Nagy kő esett le a szívemről, de ezek szerint nem egyszerűen hülyülök.

 

Amúgy meg, szerintem mintha ráférne egy alapos mosatás.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr332707796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása