Lázas nyomozásba kezdtem a szekrényben -sőt annak is mélyén-, a fellelhető nyári

viseletek után, mint Sherlock Holmes. Egy rongyom sincs! - vettem elkeseredetten

tudomásul, de a biztonság kedvéért még egyszer áttologattam a fogason lógó

göncöket balról jobbra, majd jobbról balra és ezt megismételtem vagy háromszor.

A polcon tanyázó szépen összehajtogatott kupacon is akkurátusan végighaladtam,

csak itt ugye fentről lefelé vagy lentről felfelé. Tanácstalanul álldogáltam.

Az idő és a négyökrös szekér meg csak szaladt.

Már régen ott kellene lennem, ahol még nem vagyok.

Az egyik nadrág hosszú volt, a másik rövid, a harmadik bő, a negyedik éppen jó,

de nem azt akartam felvenni. Ekkor áttértem a szoknyákra és megkezdtem a velük

való viaskodást. Az egyik túl világos, a másik túl virágos, a harmadik túl fekete,

a negyedik öreges. Komolyan nevetséges és burleszk filmbe illő volt, amit műveltem.

Mikor sikerült a fekete szoknyát magamra húzni, megkezdtem a felsőkkel történő

párosítást. Ez sem tűnt egyszerű feladatnak. Az egyik túl sötét, a másik túl mintás,

a harmadik túl lenge, a negyedik túl kivágott. A műveletek között ingáztam -nem

kísérletet végeztem, mint Eötvös Lóránd a befagyott Balaton jegén- a szekrény és a

fürdőszobai tükör útvonalon, de legalább tizenötször.

Miután a nagy nehézségek árán kiválasztott kis piros ujjatlan trikót jónak ítéltem,

akkor jöttem rá, hogy ez ebben kinti hőségben remek viselet, no de a légkondicionált

üzletben tuti tüdőgyulladást fogok kapni. Ekkor következtek a kis kabátok, blúzok,

kardigánok. Mindegyikkel volt valami probléma.

Végre megtaláltam a megfelelő darabot a vasalandó kupac tetején.

Hű az iskoláját neki. Még egy nagy rohanás. Simító szerkezet előkap,

bedug, kicsi várás, sebtiben az asztal tetején vasalás, mert az állványt behozni már

végképp nem volt érkezésem. Sőt, már 20 perce távoznom is kellett volna.

Még előkaptam egy magassarkú topánkát, mert mezítláb nem mehettem

és befejeztem a kora reggeli cirkusznak is beillő mutatványomat.

 

Szép volt hercegnő!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr232934846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása