azért mert egyedül vagyok, csak kell valamit ennem

a lehetséges alternatívák közül egyből sikerült kiválasztanom a leghelyesebbet

mivel még  az időjárás a jóédesanyját neki is kedvez a konyhai tevékenységnek 

nekiláttam a főzésnek, nehogy véletlenül éhen haljak

hisz még reggelizni sem volt időm

 

most aztán kedvemre készíthettem el a család által undorítónak vélt ételek sorát

ezért aztán rögvest feldobtam a tököt és isteni főzeléket gyártottam

amit már be is kanalaztam a tegnapról maradt rántott hússal együtt 

ezt szépen késsel és villával felvagdaltam

egy fészkes fenét...hozzáharapdáltam

 

majd a jó lesz holnapra alapon hozzáfogtam a lecsóhoz 

közben eleredt az eső is, pompás!

ez meg kíváló alkalom lesz a délutáni alvással egybekötött film nézéséhez

már serceg a szalonna és a kolbász, melyeket zsírjuk elvesztése után

szigorúan kiemelek az edényből, ahogy Banditól a hegyen láttam, félreteszem

rádobom a hagymát, kellő idő eltelte után ráküldöm a paprikát, a paradicsomot

nem kell begyulladni, mert már a macska fel van mászva karikázva és kockázva

teszek hozzá még egy felszeletelt burgonyát is, igen-igen...ne nézzél!

sózom, pirospaprikázom, majorannázom, csak rázom, csak rázom a ketrecem

 

mennyei illatok szállnak Nigella Szilvuplé falatozójából

ide nekem a Michelin csillagot

Kisdisznó...jóóól főőzneeek!

 

csak addig rotyogtatom -nem péppé-, amíg még minden összetevő al dente marad

majd rácsücsültetem a szépen beirdalt virsliket

máris lezárom alatta a villannyal működő alkalmatosságot

ezt ide kellett írnom, mert különben nem érted meg a folyamatot

ez éppen elegendő hőt szolgáltat arra, hogy az utolsó fázisban spirállá tekeredjenek

a legvégén rázuttyantom a megpörcösödött szalcsit és a ropogósra sült kolbit

és máris fogyaszható!

 

Na, csorog már a nyálad?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr212186997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása