Meredten álltam előtte és egy darabig csak bámultam.

Kétségbeesetten néztek rám és segélykiáltoztak.

Nem akartam meghallani. Valahogy nem vitt rá lélek.

Összeszámlálhatatlan mozdulat. Már gondolatban is.

Még a hátam is borsódzott tőlük. Viszont már nem tűrt halasztást.

 

Nekiláttam.

 

Levettem a polcról, beletettem a vízbe, elmosogattam,

leöblítettem, kivettem, feltettem a szárítóra őket.

mert ezek annyian voltak, hogy a lehetetlent előbb

A véges kapacitás miatt vészesen fogyott a hely.

Utána odaraktam ahol egy talpalatnyi helyet találtam.

Elfoglalták az összes létező konyhai felületet.

Egy hadseregnyi aprócska biszbasz.

Most már örültök? Szép tiszták lettetek! - förmedtem rájuk.

Szívességet tettem nektek. Mindnyájatoknak, egyenként, külön!

 

És akkor ezzel nem volt vége.

 

Ugyanis az a bizonyos polc nem akármilyen ám.

Olyan kis helyes fakkos, de nem akármennyi ám.

 

Pontosan tizenhat darab tízszer tízes méretű lyukból áll,

ebből is van öt emeletnyi, tehát ez nyolcvan férőhelynyi

ráadásul a tetejére is lehet pakolni, így már kilencvenhatnyi.

 

Namármostnamár a portalanításuk pontosan ugyanennyi mozdulatot jelent.

 

S akkor még mindig nem végeztem.

Vagyis dehogynem.  Eddig legalább négyszáznyolcvannyit.

ne essünk szét, tehát ötször kilencvehat és nagyon untam

 

És amikor megszáradtak vissza lehetett pakolászni.

 

Jó esetben ez kilencvenhat darab kisvázát, kisköcsögöt

meg kismillió kismindent jelent, hát köcsögöm széken!

viszont némelyek társbérletben vannak egymással

tehát végülis akár száznál is többen lehetnek.

 

Akkor most vesztettem el a fonalat, de nem!

Már csak a százvalahányat hozzáadjuk a négyszáznyolcvanhoz.

Ilyeténképpen a végeredmény körülbelül ötszáznyolcvanvalamennyi.

Remek ujj- és nem mellesleg fejtorna volt.

Ja és a takarítási világnapba is éppen passzolt.

Azé vigyázzá azé.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr1002310044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása