Szilvuplé möngyő 2011.01.01. 01:32

votum

 

 

Egy nagy büdös francokat teszek ilyet.

Tudom mit tettem tavaly nyáron.

Semmiképpen nem adom alább, sőt.

Ha lehet még fokozni fogom. 

Olyan rossz leszek, amilyen csak tudok.

Egyetlen álmom minden körülmények között

az Operában voltunk valóra váltom.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr282551475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joanhickson 2011.01.02. 16:58:29

Csekpont Csárli jelentkez. Tökönlökött hülye szokás az emlékez. Az valami betegség lehet, mert nekem is van ilyenem: sajnos én még a tíz évvel ezelőttire is emlékszem- ellenben ettől nem jobb, sőt! De az elhatározást tett követi: legyünk rosszak, rendben. Ezt találtam ki én is erre az évre. Csőváz, miss Plé Szilvu!
süti beállítások módosítása