Szilvuplé möngyő 2011.02.03. 21:30

emptum

 

 

Mindig ugyanabba a cébéába visz az utam,

ahol mindig összetalálkozom ugyanavval a nővel,

 

aki mindig ugyanúgy húzza a piros gurulós bevásárlókocsit maga után,

mint én,

mintha kutyát sétáltatnánk, de az, éppen most húzattatja magát

 

aki mindig ugyanakkor ér a felvágottas pulthoz,

mint én,

de nem mindig ugyanaz az ízlésünk

 

akinek mindig más van az ugyanolyan piros kosarában,

mint nekem,

 

akinek mindig ugyanúgy áll a vörös és rövid haja,

mint az enyém,

ha levágattattnám és befestettném

 

akivel ugyancsak egyforma a sorsunk,

mint nekem az övé ugyanis.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr692635619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása