egy eszement tervbe kezdtem, mely lehetetlent jelentett.

este bejegyeztem, de nem mentette ezen ketrecbe, persze bele tettem.

erre fel egy elveszett eredetet sem leltem.

lelkem egyre betegebb lett, elkeseredtem.

emellett kedve szegett lettem, ez nem tetszett nekem.

egy kerevetre heveredve, elszenderedtem.
egyszer felrezzentem, fejem hemzsegett, nem leltem helyem.
eme verset szerkesztettem, mely megelevenedett.

Ez remek lett.

fejet fel

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr51783799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása