Szilvuplé möngyő 2010.06.17. 18:58

crustum

Hogy teljes legyen a repertoár

a 4 napos kúra befejező napja

lesz ez a mai nevezetes

de mitől azt ne kérdezd

 

talán mert Laura napja van?

 

ennek tiszteletére a szokásos

tejes kávém mellé

egy sajtos rúddal

nyitottam a napot

 

ebédre egy hatalmas adag

a felét se tudtam megenni

wokban sült zöldséges spagettit

küldtem le jó pár villával

 

délután még elmajszoltam

két gombóc fagylaltot

szigorúan mézes tölcsérben

a másiknak papír íze van

 

aztán meg nem is zavart

hogy az előírt napok

nem helyes sorrendben

követték egymást

 

 

én meg teljesen felcseréltem

 

az albuminumot

a fructummal

a crustumot

az olusculummal

 

vagy a szezont a fazonnal

 

különben is rohadt éhes vagyok

hamarosan vacsorázom

hogy nem tanácsos hat után?

arra meg teszek magasról

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szilvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr292089397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása